Blogtour: Mr. Swipe Right

“Al vanaf de eerste pagina zat ik in het verhaal.”

Mr. Swipe Right is geschreven door Nicola May. Het is een feelgoodroman die 16 maart 2021 bij uitgeverij Zomer en Keuning uitkwam. Het is een paperback van 256 pagina’s.

Waar gaat Mr Swipe Right over?

Mr. Swipe Right is de grappige feelgoodroman van feelgood-icoon Nicola May. de verlegen Cali besluit om na een verbroken huwelijk een profiel aan te maken op een datingapp. Als Tinder-maagd verkent ze haar opties en ze stapt steeds verder uit haar comfortzone. Cali heeft het erg leuk, maar ze is op zoek naar meer dan alleen een leuke tijd. En als ze dat vindt, durft ze haar gebroken hart dan opnieuw open te stellen?

Mijn mening over dit boek

De cover ziet er leuk uit, vol vrolijke kleuren en een aantal vlinders. Ik was nieuwsgierig naar het boek, deels door alle positieve recensies over haar vorige boeken en natuurlijk omdat dit boek me aansprak. In mijn recensie voor de blogtour van Mr. Swipe Right zal schrijven wat ik zo goed vond aan dit boek!

Ik heb ontzettend van Mr. Swipe Right genoten. Cali is een leuk hoofdpersonage. Ik heb me goed in haar in kunnen leven. Ze is dan ook goed beschreven, net als de anderen personages.

“Een charmante F1-monteur, een knappe legerofficier én een overspelige ex…”

Quote op de cover van ‘Mr. Swipre right’.

Al vanaf de eerste pagina zat ik in het verhaal. Nicolay May heeft een fijne, levendige schrijfstijl waarmee ze het verhaal van Cali op een leuke manier mee schreef. Ik heb soms hardop gelachen om deze feelgood.

Ik raad Mr Swipe Right dan ook zeker aan. Ik geef het boek 4.5 sterren. Ben je benieuwt naar de recensies van de andere bloggers die meedoen aan de blogtour? Klik dan hier, daar zijn ze straks allemaal te lezen.

Uitgeverij Zomer en Keuning, bedankt voor dit recensie-exemplaar.

Plaats een reactie